Blöjväska och spjälskydd

Innan lillebror föddes ville jag sy ett nytt spjälskydd till spjälsängen och letade ett tyg. Det här hittade jag på Åhlens och jag tycker verkligen om det! Spjälskyddet är 30cm högt och stoppat med skumgummi som är 2cm tjockt. Ett ordentligt spjälskydd med andra ord..

Spjälskydd

Sen sydde jag en blöjväska i samma tyg, för att ha några blöjor i sängen (då precis i början när vi bytte blöjor på nätterna ibland). Numera hänger den med i min väska så att inte blöjorna blir alldeles knöliga och smutsiga innan de ska användas. I locket finns en liten ficka för småsaker (amningsinlägg när det behövdes).

Blöjväska

  

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad duktig du är på att sy!!

Postat av: Jennie

Gud så fint till spjälsängen!

2007-02-28 @ 08:17:47
Postat av: ENTER _ DESIGN

Söt väska!
Du skulle kunna sälja många av dina saker.

2008-04-24 @ 12:20:33
URL: http://enter-design.blogspot.com/
Postat av: Sara

Fin väska! ska också sy en hade jag tänkt till mig tills min lilla plutt kommer i höst var det svårt?

2008-06-03 @ 13:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback