Liten bildbomb!

Jag har sytt men inte haft tid eller ork att lägga upp några bilder. Idag har jag dock tagit itu med det, så här kommer flera bilder på det senaste jag har sytt. Först ut ett par beställningstossor. Jag tycker de blev riktigt snygga =)

Orange tossor med svarta detaljer

Sen har jag varit med i pysselbyten. Först skulle vi byta grytlappar och sen fodral av något slag. Det här är alltså mina bidrag (+ ett fodral jag har sytt och visat tidigare).

Grytlappar retro

Uppe och nere till vänster är samma grytlapp, fram- och baksida. Till höger den andra.

  


Kommentarer
Postat av: June

Hej, har varit in på din blogg tidigare men inte skrivit något förrän nu. De oranga tossorna var supersnygga!!! Hur gör du dom?
mvh

June

Postat av: Elina

Tossorna är supersnygga!
Vad tar du för dem?
Vad är de fodrade med?

/Elina

2008-01-07 @ 21:54:06
Postat av: jes

Dessa tossor var super gillar färgen skarpt!!!
Fina näsduksfodral, jag har oxå blivigt smittad av näsduksfodrals feber, de går så snabbt 6 lätt att sy och resultatet blir bra, såna arbeten gillar jag.

2008-01-08 @ 15:13:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Eva

Hej! Hittade inte din mejladress, så jag skriver här :-)

Hej!
Måste tipsa dig om www.hemmagjort.se.
Ville ha en sida där alla ska kunna sälja vad man tillverkar hemma, utan att bli ruinerad på kuppen. Jag tycker Blocket och Tradera är för dyrt och det är för svårt att hitta handarbete. På andra där man får visa vad man sytt, får man inte sälja.
Min önskan är att sidan blir lika stor som blocket/Tradera. Ett namn alla känner till och en sida ditt folk vänder sig för att hitta roliga, udda, fina, handarbetade saker. Inga massproducerade saker tillverkade i Kina. Och ju fler som annonserar, desto fler som köper ;-)

Man får självklart länka till sin hemsida i annonserna.

Mvh // Eva *exiteme*

2008-01-12 @ 14:14:23
URL: http://www.hemmagjort.se
Postat av: anneli

Hejsan!
Vilka snygga saker du gjort. Blev speciellt förtjust i de orange tossorna. Verkligen jättesnygga!

2008-02-09 @ 18:12:01
URL: http://www.kilje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback