Snigelfamilj och olika gubbar

Snigelfamilj
De här snigelbilderna producerade storebror en morgon (på Post-It-lappar!). Först ritade han en snigel i bläck och sen har han varit framme och fyllt i en till snigel med blyerts. Det är en "snigel med snäcka" för varje medlem i familjen =)

En snigel
Närbild på en av sniglarna.

Gubbe
Storebrors gubbar har börjat bli mer detaljerade "kroppsmässigt". I ansiktet har han länge ritat många detaljer, som ögonbryn, kinder, öron mm. Nu har kroppen fått mer än bara armar och ben =) På den här bilden har han "mycket mat i  magen, det är mat överallt" och längst till höger kan man se en tops! Gubben har även fått kalsonger =)

Pappa och son
På den här bilden har han ritat pappa och sig själv. Notera de små prickarna i kalsongerna - han har ritat dit snoppar på båda två ;) Jag tror även att han har ritat knän.. Mage och matstrupe pratar han om ofta, frågar om vi kan se maten i hans mage och så gapar han stort =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Så himla söta teckningar, nu när jag tittar noga på gubbarna så skrattar jag nästan ihjäl mig...kalsonger... *haha* Han är så söt...

2006-11-19 @ 07:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback